رصيد مجاني من فودافون لهواتف سامسونج

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اهلا بالساده المتابعين لمدونة المخترع 4 كما عودتكم هنا علي هذه المدونة كل ما هو يخص شركات الاتصالات و الإنترنت المجاني و عالم التكنولوجيا .

اليوم معنا كود من شركة فودافون و موثق من موقع شركة فودافون و لتأكيد اضغط هنا
هذا الكود صالح للهواتف التالية :-
           
العرض متاح على التليفونات الاتية:
  • Samsung Grand Prime Pro
  • Samsung Grand Prime Plus
  • Samsung Galaxy J4
  • Samsung Galaxy J6
مدة العرض منذ إدخال الكود : - 
و هذا العرض ساري لمدة 12 شهرا لتلك الهواتف ما عدا « هاتف Samsung Galaxy J6 » فالعرض ساري لهذا النوع 18 شهر
استخدامات الكود:-
* الكود يمنحك رصيد بقيمة ثمن الهاتف في الوقت
و يمكن استخدام الرصيد
 1 - دقايق 
2 - ميجا بيتس
3 - وحدات 
حيث ان الكود يعطي فلوس و يمكنك استخدام الفلوس كما يعجبك 
و الكود هو 
2001#*

تعليقات

  1. عظيم جدا اخ ابراهيم

    ردحذف
    الردود
    1. ازاى اجدد العرض تانى شهر بعد اذنك

      حذف
    2. فى واحد دخل شريحتوافى الموبيل بتاعى وجدد لنفسوا فانا عاوز ارجع التجديد ليا انا صاحب الهاتف

      حذف
    3. نفس الحوار اللي حصل معايا

      حذف
    4. الاشتراك مجانية سامسونج

      حذف
    5. الاشتراك مجانية سامسونج

      حذف
  2. عظيم جدا اخ ابراهيم

    ردحذف
  3. عظيم جدا اخ ابراهيم

    ردحذف
  4. عظيم جدا اخ ابراهيم

    ردحذف
    الردود
    1. لو سمحتو ازاي بيجي الرصيد انا بضغط الكود ومش بيوصلني رصيد

      حذف
    2. مفيش رسالة بتوصل لكن بيشتغل ، ولازم خط فودافون يكون شريحة رقم ١

      حذف
  5. طيب انا بكتب الكود بس مافيش رصيد بيشتغل معي

    ردحذف
  6. ممكن حد يرد عليه ويعرفني ازاي اشغل الرصيد

    ردحذف
  7. انا بكتب الكود ومش بيجيلي رصيد ممكن حد يرد عليا

    ردحذف
  8. انا شحنته مره وجيت اشحنه تاني مشتغلش حد يعرفي أي السبب لو سمحتوا

    ردحذف
  9. طيب ازاى استخدم العرض فى تحويل الرصيد او أخده فلوس

    ردحذف
  10. لو j7 ينفع يعمل الكود وياخد رصيد

    ردحذف
  11. عظيم جدا اخ ابراهيم5500000

    ردحذف
  12. هو العرض مازال متاح حتى الآن

    ردحذف
    الردود
    1. انا هاتفي G4جالي شهر واحد بس وبعمل الكود تاني مش بيجي اعمل عشان يجي تاني

      حذف
  13. طلبت الكو #٢٠٠١* لعده j4 ومجليش رصيد اعمل ايه

    ردحذف
    الردود
    1. انا معى نفس موبايلك وجالى رصيد

      حذف
  14. ينفع اعمل بيه باقه

    ردحذف
  15. لو سمحت انابضغط الربط والرصيد مش بيوصلي

    ردحذف
  16. يرية ترودو عليه في اصرع وقة

    ردحذف
  17. جهازى جj6بلس بطلب الكود ومفيش رساله ممكن حد يساعدني على الحصول على الرصيد

    ردحذف
    الردود
    1. لو عمكت الكود اول مرة من فتخة الخط رقم ١ يبقي لازم يكون في نفس الفتحة وانت بتطلب الكود علشان تجدد

      حذف
  18. الدقائق جالى بس مش شغاله

    ردحذف
    الردود
    1. انا معايا A20 والصيد جالي شهر وجيت اطلب تاني مجليش

      حذف
  19. طيب انا معايا A50. هينفع

    ردحذف
    الردود
    1. انا علاء الرصيد مهوش مش عارف بيجي م عارف اعمل ايه

      حذف
  20. انا جالى رصيد على J4

    ردحذف
  21. لو سمحت انا خت الرصيد مرا ومش راضي يجلي تاني

    ردحذف
  22. ممكن تردو عليه بصورعا

    ردحذف
  23. طيب ممكن كود لمعرفه كام باقى من الرصيد

    ردحذف
  24. عاوز اعرف باقى كام من رصيد العرض

    ردحذف
  25. ازاي استعلام عن الرصيد الهديه

    ردحذف
  26. السلام عليكم انا نسيت وكنت بجرب الخط علي موبايل تاني لقيت العرض اتلغي ياريت ترجعوني علي العرض تاني لو سمحت انتو شركه محترمه جدا والله وانا بنصح اي حد بالتعامل معاكم وشكرا وده رقمي 01018001859

    ردحذف
  27. انا جالى الرصيد لمدة شهرين ولم احصل علية هذا الشهر لماذا

    ردحذف
    الردود
    1. اذى اجدد الرصيد مجاني تانى ممكن اعرف

      حذف
  28. انا جالي رصيد مرة واحدة فقط وبعد كدة ما فيش انتو بيتضكوعلينا

    ردحذف
  29. انا معايا a50 ينفع العرض ده علبه

    ردحذف
  30. الرصيد مش شغال ليه

    ردحذف
  31. استفسر ازاى عن المتبقي من الباقة الهدية

    ردحذف
  32. تليفوني جلاكسي قلاند براين فيه عرض له

    ردحذف
  33. حترتكم انا بعت الكود#2001* رجعتلي رساله أني مستفيد علي تليفون اخر رجاء حل

    ردحذف
  34. لو سمحت ازاي ارجع العرض علي تليفوني تاني لان كل ما ابعت الكود تاجي رساله اني مستفيد بالعرض علي تليفون اخر

    ردحذف
    الردود
    1. ركب الخط فى نفس البيت اللى استلمت فيه العر سيم ١اوسيم ٢

      حذف
  35. شاركت في العرض واشتريت تلفون كيفه توزيع ثمن التلفونات على ١٢ شهر وادى استخدمها

    ردحذف
  36. طيب كود معرفةالمتبقى من فلوسك راجعةلك ايه؟

    ردحذف
  37. ارجوكم أكتبو كود التجديد

    ردحذف
  38. انا معايا سامسونج j6 برو ينفع ليا العرض واعمله ازي ردو عليا ارجوكم.

    ردحذف
  39. هل الاشتراك فى المخترع بفلوس واشتراك بكود *2001#بفلوس ولا مجانى

    ردحذف
  40. لازم تعمل باقه انترنت اجبارى ب ٣٥ جنيه وبعدها تدخل الكود *2001#

    ردحذف
  41. ليه لازم اعمل باقه امال رصييد مجانى ازاى

    ردحذف
  42. ليه لازم اشترك فى باقه فليكس او انترنت مع العلم العرض اشتغل معايه مره واحده من غير اى باقات

    ردحذف
  43. لو سمحتو انا الرصيد جاني ٥ شهور ماجانيش تاني ممكن ترجعهولي بلله عليكم

    ردحذف
  44. يريت ترودو عليه بصرعه

    ردحذف
  45. انا تليفون سامسونج جلاكسي جراند 2 ينفع عليه العرض بليز رد عليا بسرعه

    ردحذف
  46. ايه انا مفيش رصيد بيوصلي وبدغط الكود صح

    ردحذف
  47. يريت توصلوهولي في اصرع وقت

    ردحذف
  48. ليه مبجليش رسالة بالمتبقي بعد نهاية المكالمة

    ردحذف
  49. ليه مش بيوصلي الرصيد انا بضغط الكود صح ونوع التلفون j4

    ردحذف
  50. ممكن توصلوهلي بصرعه

    ردحذف
  51. الرصيد جالي اول شهر بس

    ردحذف
  52. حصبيالله ونعم الوكيل فيكم انتو غششين

    ردحذف
  53. من ١٥ يوم إدانى ١٢٧٠ استهلكت ٧٠٠ ولما بتصل بيقولى رصيدك خلص ولما ابعت رساله الرصيد يقولى انت فعلا مستمتع بالعرض

    ردحذف
    الردود
    1. و كيف بتعرف المتبقي من رصيدك

      حذف
  54. A20 الرصيد جانى مره والشهر الحالى قالي انت مستمتع بيه على رقم اخر على الرغم من اني لا استخدم اي رقم اخر في اي شركة أخرى رقم 01063652550

    ردحذف
  55. معرفت الاستهلاك ادوس اية

    ردحذف
    الردود
    1. انا جيب التلفون A30 من اسبوع بس العرض منزلش انا مركب الخط في شريحه رقم 1 بس العرض منزلش

      حذف
  56. انا جانى العرض اول شهر ومش عارف اعمل اية تانى علشان اجدد تانى شهر حد بعد ازنكم يعرفنى اعمل اية علشان اجددها تانى

    ردحذف
  57. انا مش عارف اعمله على التليفون بتاعى

    ردحذف
  58. الردود
    1. حضرتك تاني شهر له ومفيش رصيد هو لازم اشحن ٤٠ جنيه

      حذف
  59. انا سامسونجa 50ممكن كيفيه تجديد العرض

    ردحذف
  60. يافندم انا اشترك شهر واحد بس ومعدش رضي والله

    ردحذف
  61. انا اخذت اول شهر بعد كده ما جاليش كل ما اكتب الكود ما بيجيش رصيد اعمل ايه

    ردحذف
  62. ممكن تديني اعمل ايه تاخذه ازاي ثاني الشهر ده ما بيجيش رصيد

    ردحذف
  63. انا معي سامسونج ايه 50

    ردحذف
  64. عندي مشكلة مت A30
    الشهر ده مجاش حاجه

    ردحذف
    الردود
    1. لازم تشحن باقة علشان ينزل لك رصيد

      حذف
  65. اناجالى شهر واحد بس ونا عايز اعرف مبيجيش ليه

    ردحذف
  66. هو ينفع استخدمه ع فون A30

    ردحذف
  67. استخدمها واستعمل عنها أولى

    ردحذف
  68. لمعرفة استهلاكي اضغط اي

    ردحذف
  69. كله كذب يقوللوك لتستلم بسعر الموبايل رصيد وميجيش غير اول شهر

    ردحذف
  70. ازاي الغاء عرض فلوسك كلها رجعالك لتلفون J4

    ردحذف
  71. انا مش عارف اعمل على التليفون بتاعي التليفون بتاعي ايه 30

    ردحذف
  72. انا كل ما اطلب الكود يقول انت تستمتع بالعرض ع تلفون اخر عايزه اعرف ليه

    ردحذف
  73. في حاجه مهمه لازم نعرفها علشان نستفاد بالعرض لازم نشترك في باقه فليكس 30اواكتر

    ردحذف
  74. هو ايه محدش بيرد علينا انا بدخل الكود بيقول على تليفون اخر محدش بياخد موبايلى حد يفهمنى

    ردحذف
  75. عايزة اعرف استهلاكي

    ردحذف
  76. انا جالي اول شهر بس وبعدين بطلب الكود وبتجيني رساله انت تستمتع بالعرض ومفيش حاجه جاتلي خالص اعمل ايه لو سمحت

    ردحذف
  77. هل من الممكن أن استخدام العرض على تليفون تاني

    ردحذف
  78. كل مره بيقول تستمتع بالعرض فى تليفون آخر أعمل ايه

    ردحذف
  79. هي الباقه بتقعد اد اي أنت الان تستمتع ب1645 وحدة صالحة حتى يوم 02-JUL-2020 علشان اشتركت فى عرض Samsung Galaxy A30s انا لسه عملها دلوقتي كده معده امته وتخلص

    ردحذف
  80. بعت الكود تيجي رساله انت بتستمتع بالعرض علي تليفون تاني وغيرت بيت الكارت يديني نفس الرساله

    ردحذف
  81. بدخل الكود يديني رساله انت بتستمتع بالعرض علي تليفون تاني وغيرت بيت الكارت يديني نفس الرساله تليفونيA50

    ردحذف
  82. معايا سامسونجm31 ومش عارف اشغل العرض

    ردحذف
  83. كيف اعرف استهلاك الرصيد وعند انتهاء الرصيد قبل الشهر كيف اجدد

    ردحذف
  84. لازم تشترك فى باقة نت منتاني شهر

    ردحذف
  85. مش راضي لي يديني رصيد تاني

    ردحذف
  86. الباقه مش بتجدد معايا علشان فيه حد تانى دخل شريحته فى الموبيل ازاى ارجع اجددها

    ردحذف
  87. السلام عليكم ممكن تبعتولى رساله نصيه على ٠١٠٠٤١٩٨٨٩٢ انا وربى معى j4

    ردحذف
  88. انا حطيت خطين في التليفون وكل ما اطلب العرض يقولي انت تستمتع بالعرض على تليفون أخر وشليت خط وكل ما يقول ليا نفس الكلام ازاي ارجع العرض

    ردحذف
  89. بعمل الكود بيقولى ان العرض اتعمل على هاتف اخر وانا معايا سامسونجA30 ومحتاج اعمله عليه الرد لو سمحت

    ردحذف
  90. اعرف ازاي عدد الحدات او ان الرصيد وصل

    ردحذف
  91. بالله عليك عايز اعرف كود الالغاء

    ردحذف
  92. بيجلي اني بتستع بالعرض ع تليفون تاني اعمل اي

    ردحذف
  93. انا كل ما اكتب الكود يطلع لي يقول لي انت بتستخدم العرض على تليفون اخر وانا مش من استخدامه على تليفون اخر اعمل ايه

    ردحذف
  94. لو سمحت كل ما بدخل الكود بيقول العرض اتعمل على تليفون اخر

    ردحذف
  95. كل اما ادخل الكود مايجيش حاجه

    ردحذف
  96. أنا لوسمحت بطلب الكود بيأول أنت تستمتع بالعرض علي تليفون أخر

    ردحذف
  97. العرض كان شغال معايا وشلت الخط من الموبيل وحطيت الخط في موبيل تاني بس معملتش العرض عليه ورجعت الشريحه في الموبيل تاني العرض مش راضي يشتغل ارجعه تاني ايزاي

    ردحذف

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

نت مجانى الحاقن فودافون ثغرة متجددة بإستمرار

ثغرة فودافون 40 جيجا + الاثبات